Deutsche in IRLAND |  from Liechtenstein to  Cork Limerick Drogheda Foren-Übersicht Top-Topic

IRL-Forum.bb24.biz

FAQ  •  Suchen  •  Mitgliederliste  •  Benutzergruppen  •  Registrieren  •  Profil  •  Login   •  Einloggen, um private Nachrichten zu lesen


ec2-54-162-133-222.compute-1.amazonaws.com [54.162.133.222] Ashburn
  Deutsche in IRLAND | from Liechtenstein to Cork Limerick Drogheda Foren-Übersicht » Arbeit anbieten » "Spielend" Geld verdienen...
Vorheriges Thema anzeigen
Nächstes Thema anzeigen

Neue Antwort erstellen
 "Spielend" Geld verdienen...
Autor Nachricht
Benno
Neuer Benutzer


Anmeldedatum: 10.11.2011
Beiträge: 8

BeitragVerfasst am: Do März 22, 2012 2:03 pm    Titel: "Spielend" Geld verdienen... Antworten mit Zitat

German Customer Service Representatives - for In-Game support - Galway

This is a brilliant opportunity to join a world-leader in online gaming.

German Customer Service Representatives (CSRs) will be experienced service specialists supporting the company's customers via chat, email and/or phones for their upcoming title. Through problem identification, troubleshooting, education and resolution, the German CSRs will be required to provide innovative and exceptional customer experience.

Duties and Responsibilities:

• Provide first contact resolution of customer issues via chat, e-mail and/or phones
• A Tier 3 level of support that handles escalations from Tier 1 and Tier 2 agents
• Troubleshoot and handle the most complicated and sensitive of customer inquiries
• Maintain accountability for accurate and timely assistance to our customers.
• Provide exceptional customer experience

Skills and Qualifications:

• Minimum two years experience working in a Customer Service environment
• Excellent Customer Service skills with proven quality track record
• Verbal and written fluency in English & German essential
• Moderate computer and advanced typing skills
Was soll das bedeuten? Spiele testen - und das beruflich?


Locations: Galway city, Connacht, Galway
Consultant e-mail: reception.galway@cpl.ie


Desirable, but not essential
• Previous large volume Contact Centre experience
• Previous MMO experience

Qualities:
• Ability to handle stressful situations
• Willingness to be flexible
• Organised and able to prioritise tasks to meet the changing demands of the business
• Excellent interpersonal skills with ability to form good working relationships with staff at all levels

This position will have a high requirement for late night, shift based hours
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neue Antwort erstellen Alle Zeiten sind GMT
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
eXTReMe Tracker
updated: 2018